söndag, mars 29, 2009

No light

Jag förstår inte hur du bara har mage att lämna mig såhär.

Det jobbiga är att jag vet att jag har känslor för dig. För jag kan inte släppa taget. Jag kan verkligen inte. Jag försöker och försöker men tankarna kommer på något sätt ändå alltid tillbaka till dig.

Jag är så jävla skärrad, heartbroken, förstörd! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. Känslorna bara svallar över - ilska, hat, besvikelse, ja alla dessa äckliga känslor.

Jag vill bara ha vår på riktigt nu, allt känns lättare då. Depressionen är alltid som värst på hösten/vintern, och även om den ibland kryper fram på våren/sommaren så är det på vintern som den verkligen lever av mig! Och nu har det varit vinter så länge att det knappt finns något kvar av mig. Jag behöver energi i form av sol, grönt gräs, lövklädda träd och fågelkvitter.

TA MIG TILL KÄRLEK, TA MIG TILL VÅREN, TA MIG TILL ETT BÄTTRE LIV!

Inga kommentarer: