lördag, mars 21, 2009

Fika

Idag var jag uppe skapligt trots en ledig dag. Var hos tandläkaren vid 11 där jag fick ta ur alla mina piercingar och öronhängen för en röntgen av visdomständerna. Fatta att det tog tid att ta ur och sätta i alla! haha!

Därefter åkte jag till skolan, vi hade bestämt att vi skulle jobba med projektarbetet idag. Men till vår förtvivlan så var rörligbild-salen upptagen! Så vi fick gott acceptera faktum att vi inte kunde spela in idag. Så jag satt i skolan från 12 till halv4 och roade mig på bästa sätt i väntan på att Rosman skulle sluta så att vi kunde åka in till Jönköping. Där mötte vi upp Emma, Paulina, Bea och Åsa som redan hunnit slänga i sig en omgång fika. Sedan drog de andra och jag, Rosman och Emma satt och småtjötade och drack kaffe till 7 :) Mycket mysigt!

Grattis till Paulina också som fyller 19 idag!

När jag kom hem bjöds det på god mat och godis. Dagen har med andra ord varit bra trots en väntan på 3½ timmar i skolan.

Hatar dock kärleken just nu. Och hatar ännu mer att du ignorerar totalt!

Inga kommentarer: