tisdag, mars 24, 2009

Frustrerad

Ingen baldejt längre, vadfan gör man? Har försökt ragga upp alla möjliga om de vill gå 3, men ingen vill det.. Sker det inget snart så vafan ska jag då med balklänningen till? Åh vad frustrerad jag blir!

Annars har det varit en ganska kreativ dag. Gjorde 3 stycken ark med bilder som ska skrivas ut varav jag hann skriva ut en på fotot idag. Sedan var det arbetsmiljö&säkerhet där det krånglade med utrustningen så det blev ingen film idag heller. Sen var det dans på idrotten! <3 Vi dansade bugg, fyfan vad jag saknar att träna det. Funderar seriöst på att börja igen.

Imorgon blir det lite lättare pass med svenska och medieproduktion. Tror bestämt jag ska börja med min portfolio imorgon. Ska bli kul. Men först på morgonen ska jag åka och handla med mor min.

Nästa vecka är det nationella i svenska. Och på Fredag om 1 vecka, närmre bestämt den 3 april så far jag till Sthlm:) Härligt!

/ j.

Inga kommentarer: