tisdag, maj 22, 2012

you're so vain

jaha.. det är fint väder ute å ska va hela veckan, härligt härligt. sitter med lite blekning jag hade kvar.. mitt hår börjar gå åt rätt håll, yes. sen blir det att sminka sig å åka ner till apoteket å hämta ut min medicin.. har abstinens då jag inte tagit den på 3 dagar.... men glömde ta ut den i fredags å ja sen var det helg. höll på å spy några gånger igår å har legat å svettats aset inatt. jag fattar inte hur folk klarar ta sig ur ett drogmissbruk med abstinens... fyyyy säger jag. man mår ju hemskt!!!

men ja.. lovisa va här igår, drack kaffe å rökte ute på balkongen i timmar å sen sov hon här. gick upp tidigt idag trots att jag inte sovit ett skit inatt då jag fick bilen av mor idag. ska nämligen iväg å träffa anna å twinzen snart... ska bli så sjukt mysigt! inte träffat dem än så det blir en första titt på dem idag. 

sen berättade jag för en viss person igår att ja tyckte om honom, det var inte besvarat... åtminstone inte på mer än vänskapsnivå.. vad jag var mest besviken över var att han inte tyckte om mig mer än som vän, det sänkte mitt ego. det är ju inte precis som om ja e kär i pojken lixx.. mitt ego får ta stryk ganska ofta nowadays.. blä! nåja. det finns bara en för mig...... and he's to far away, and gone atm........ när ska det sluta? jag orkar inte med sånthär. fan. 

jag vet inte ens vad jag babblar om. skit samma. hejdå

Inga kommentarer: