tisdag, maj 29, 2012

set me up and push me in

jag vet så mycket, ser så lite. ändå gör det så ont inombords. jag söker mig till förklaringar, genom låtar, tidningar, filmer, serier.... allt för att få en uppfattning om vad det handlar om, vad du är. jag dras till allt som inte följer samhällets regler eller normer, allt för att få vara dig lite närmre. jag vet inte vart jag tar vägen snart. allt är så jävla självdestruktivt. jag är så emot allt vad du gör, någonstans känns det dock som att jag själv kommer hamna där för att få vara dig lite närmre. jag orkar inte... jag vill inte leva utan dig, jag vägrar leva utan dig. jag kan ju inte andas utan dig, det enda jag andas är din frånvaro. jag vill leva, inte bara överleva. lämna mig inte, ge inte upp.. if u do, then so will i.

jag är så djupt ärrad av detta. du har lämnat spår i mig som inte går att göra sig av med, jag vet. för jag har försökt. jag har försökt att göra mig av med alla minnen hundra gånger om. försökt att rensa dig ur mina tankar, ur mitt hjärta.. men då faller jag bara djupare, in i mörkret. utan dig skulle jag inte leva nu. du har gjort mer än du kan föreställa dig. jag vet att du tror att det är jag som räddat dig, men du har fan räddat mig mer! jag kanske inte alltid säger vad du gjort, eller vad du gör. men du gör så mycket mer än du tror. mycket mer. jag kommer aldrig kunna tacka dig nog. know that i'll love you, til' the day i die.

white snow, I know
you're on a place where I just can't go

Inga kommentarer: