lördag, maj 19, 2012

I need you to stay

"we're falling in and out of love...."


vad gör man åt känslor? vad gör man när man känner att någon glider ifrån en. jag önskar verkligen du bodde närmare, allt hade varit så mycket lättare. just nu känns allt bara skit. så många gånger som jag bara tänkt ge upp allt, som jag önskat att vi aldrig mött varandra. ändå är du den jag tänker på när saker blir för jobbiga, när jag känner mig svag. jag skrattar åt minnen, lever för dig. det är konstigt. men kärlek är väl konstigt. jag vet inte. jag vill bara att allt ska funka, att det ska bli bra, att du ska komma hit. snälla lämna mig inte, för jag kan inte leva utan dig... jag har försökt, sååå många gånger. det funkar inte. ingenting funkar om inte du finns där i tankarna. jag saknar dig. alltid. kom "hem". jag behöver dig, nu mer än någonsin. älskade finaste Hampus.

"don't say goodbye
love is forever
and I need you to stay..
don't say goodbye
we belong together.."

Inga kommentarer: