onsdag, maj 09, 2012

är han värd dig då?

"är han värd dig då?" ... en polare frågade mig det idag. och ärligt talat så vet jag inte.... VEM är värd mig? VAD är jag värd? ... jag har ingen aning. no idea. vad jag vet är att jag älskar honom så jävla mycket att jag skulle göra typ..... vad som helst för honom. sedan om han är värd mig eller inte, är kanske inte väsentligt just nu? eller jag vet inte.... blääääää på kärlek.

ångesten kommer å går. men mest kommer den. för någon dag sen var den så intensiv att jag var helt säker på att jag skulle dö. det var sjukt läskigt. visst, dedär dödstankarna finns ju dagligen, på ett eller annat sätt, men då var det fan illa... jag var så jävla rädd..... så ja, det blev självdestruktivt. jag vet att jag inte borde, men det är så skönt att bara känna smärta i något annat än själen. fan. jävla skitliv.

sitter med min c-uppsats atm.. går väl framåt. hoppas på att få hem mina böcker i veckan så att jag kan plugga aset. vill fan bli klar nu! dock går det långsamt. skriver knappt 2 sidor/dag... inte bra alls. men min ångest har fan ägt mig de två senaste veckorna. det suger verkligen. är mestadels trött å sover överdrivet mycket. jag vill ha ett slut på detta,. men ja. de lär ju inte hända än........ jävla sjukdomshelvete. dö!

Inga kommentarer: