tisdag, maj 22, 2012

(S)aint

I don't care if your world is ending today
because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous so I drew you a heart
but now I'm not an artist, I'm a fucking work of art
I got an F and a C and I got a K to,
and the only thing that's missing is a bitch like U

You wanted perfect, you got your perfect
Now I'm too perfect for someone like you
I was a dandy in your ghetto with a snow-white smile
but you'll never be as perfect whatever you do


I'm wasted and lost.. vet inte vart jag ska börja eller sluta, vet inte ens om det finns en början.. allt är förvirrat. jag önskar så mycket att det var annorlunda, som så många gånger förr. vad kämpar jag för? vad är vi? varför är du inte här och fixar saker? varför är du inte här å plåstrar om min själ? denna själ har gråtit alltför mycket och är otroligt sönderriven... det blöder något så fruktansvärt inuti. hur stoppar man en blödning man inte ser? hur torkar man tårar som aldrig faller? jag har så svårt för att känna, för att veta.. du är så långt borta och jag tycks inte nå dig, ever. vad har hänt med oss? vad hände med glöden? det slocknar här borta.... det försvinner sakta. jag älskar dig till döds det vet du, men det gör ont att sakna, det gör ont att vänta. and you know that. det är frustrerande att inte få vara i famnen på den man älskar mest i hela denna jävla skitvärld. där allt annat bleknar i jämförelse... det är svårt att hålla fast vid något tomt. bara att få känna dina fingrar mot min hud skulle betyda mer än något annat i hela världen,. jag hatar att andra får vara nära dem de älskar,....... det äcklar mig när folk saknar någon de varit ifrån i något dygn. testa på sju jävla år. jag skiter i att folk tycker det är konstigt att vi aldrig träffats å har dem känslorna, men de fattar inte....... å de behöver inte göra det heller. det enda som är av signifikans är att VI vet. hela jävla världen kan få gå emot oss, I don't mind........... men jag saknar din röst, och jag vill ha din kropp nära, på riktigt. vad händer? please don't leave me....................... just please don't. jag tror inte jag skulle orka med det. jävla kärlek. jävla känslor. skitliv........ skitliv.

Inga kommentarer: