tisdag, maj 29, 2012

euphoria!

men gud... varför har jag helt glömt bort att skriva om eurovision???? jisses. jag skriver så mycket tråkigheter å sadness hela tiden å glömmer bort att det faktiskt sker fina saker också! iallafall. i lördags var det då dags för det väldigt efterlängtade eurovision med loreen i spetsen för sverige.. det var många bra bidrag med i år ju, så man undrade ju vad man hade för chanser..... å så gick vi å vann?! helt magiskt var det! jag å syrran stod å skrek som två tokar..... haha, sån eufori helt enkelt.

mer bra saker; beställt tikket till metaltown.. får se min älskade manson! åååååååh. å så vara i gbg med bästa sanne. ja det kommer bli så jävla fint! å innan det så ska jag till fina falkenberg å hälsa på sanne, ett hus för oss själva med en massa glass, rom å sådant fint!!! å så havet! amaziiiing. blekningen med håret går också framåt. hoppas på att få det någorlunda blont till nästa vecka, å låna löshår av sanne så länge får ja göra så ja inte ser helt skräp ut på metaltown med kort hår, haha! har inte pengar å beställa mitt löshår denna månaden. justja, mina älskade dr. martens är mina nu och har redan använts vid 2 tillfällen.. åååh kärlek på dem!

jag försöker glömma bort att ångesten smyger sig på atm och försöker tänka glada tankar eller nåt. varför är jag glad i bara någon halvtimma å sen lika ångestfylld igen? jag fattar inte.. ångest låt mig va!!!!!


igår... 28/5.. david skulle fyllt 32. shit vad tiden springer iväg. jag minns det som igår när han sprang runt å spred glädje å musik på denna skitplanet. saknar honom, saknar hans musik som aldrig blev till, som aldrig fick komma ner på papper, hans visioner. allt. han rycktes bort så fort från världen, det var fel, han om någon förtjänade att leva. jag hoppas han är på en fin plats, å får parta som fan. miss u leopardis.