lördag, maj 05, 2012

a thousand years

I have died every day waiting for you
darling don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more


jag kan inte leva utan dig. i sju år har du funnits i mitt liv, och sedan första gången du klev in har jag inte kunnat leva utan dig. jag önskar verkligen saker var annorlunda,.. jag vet inte vem som faller mest just nu. förmodligen jag. jag försöker hålla mig själv uppe, men det är så svårt utan dig vid min sida... du är verkligen min styrka, och du är en av de få anledningarna till att jag fortfarande andas. jag har nog aldrig haft en så nära vän så länge som jag haft dig i mitt liv. du är allt. du är mer än allt.

jag kan inte ens förklara i ord. ändå finns det så mycket jag vill säga, som inte kommer fram. sådant man bara kan visa. så kom "hem" snart älskade. jag saknar dig varje dag.


nej ja ska väl sova nu. druckit en del vin å haft de gött med polare. imorgon blir det photosession med deathsin. hoppas på att de levererar! g'night

Inga kommentarer: