torsdag, maj 17, 2012

end of the world

var längesen ja skrev sist här. var bara så jävla besviken sist å behövde några dagar att repa mig. dessutom har jag haft plugg upp över öronen så ja.. inte haft tid helt enkelt. dock har ångesten gjort att jag velat sova hela tiden, å när jag väl sover så kan jag sova 12 timmar utan att ens vakna....... o.O skitjobbigt! speciellt när man har så jävla mycket saker att göra.

c-uppsatsen går sisådär. skrivit 17 sidor, idag har jag dock inte skrivit ett skit, panik typ. har inte hämtat ut mina böcker på ica än, borde göra det imorgon! blir nog att plugga i helgen. mmh! imorgon blir det att fira gudsonen som fyller 5 snart, stor pojke. å på fredag blir det att umgås med mina fina tjejer.... så ja, plugga i helgen for sure! idag fick jag besök av jonas, mycket trevligt, den mannen har jag saknat!

justja, håller på att bli blond nu också.. nu är det orange/brunt.... inte så fint! men de kommer bli fint sen när det blir vitt, å så ska löshår i också, underbart! å så ska de i nån fin färg sen,. blir nog bra. nu ska jag nog försöka sova lite. upp tidigt imorgon så jag hinner plugga innan det blir kalas.

lyssna på världens bästa ---> Nick Pitera - A whole new world
att han kan göra både manlig å kvinnlig röst går för mig inte ihop, så underbart jävla bra! ååååh

justja, glömde säga... ja har köpt mig ett par fina dr.martens.... svarta, jättebilliga på blocket! jag är så glad. så länge som jag letat efter ett par som är lite billigare. har lixx inte som student råd att lägga flera tusen på ett par nya. dessutom äre najs med ett par som är använda så man slipper gå in dem själv, slippa skoskav! så ja, det är min pluggpresent. borde köpa mig något mer också. om jag har råd när pengarna kommer nästa vecka. nu har jag 15kr på kortet, å på fredag äre marknad....... föra över från sparkontot, JA!

Inga kommentarer: