torsdag, mars 15, 2012

rip my heart apart

slits mellan två krossade drömmar, den ena är nog inte värre än den andra, eller kanske. jag vet inte längre. vad som än är minst smärtsamt så funkar ingenting av det, vilket gör mig så otroligt ledsen, frustrerad, krossad å ångestladdad. jag vill bara ha lite kärlek, den där känslan i magen ni vet,. eller något. shit the same whatever! jag är så trött på allt.

coooooooooooooocain, går mest på repeat här hemma just nu. å jag borde plugga. men kan inte sluta tänka på DIG! fanfanfan. varför ska det vara så komplicerat? varför ska mitt liv alltid vara så komplicerat? jag orkar inte!

well, imorgon ska jag på nada-behandling, får se om de e nåt som e bra eller dåligt för mig. hoppas på det bättre! man kunde tydligen må skit efter det också, så yeah... hoppas på det bättre! å så höjning av min medicin soon med å se om de hjälper eller om ja måste byta IGEN, hmpf. börjar bli riktigt less på sjukhusbesök efter sjukhusbesök å en massa piller å psykbryt..... japp. 7 år är visst inte tillräckligt. faaaaakk

plugga vare ja. kanske en kanna kaffe? eller te? något iallafall så jag inte somnar!

Inga kommentarer: