söndag, mars 11, 2012

eeeehe

alltså. åh! ja blir så less på mig själv, blir less på mitt mående, min ångest. de e väl fan inte konstigt att ja knappt har några vänner när ja e så jävla instabil.. de e väl klart att ingen tycker om en sur-kärring som bara klagar. vafan lixx. det är väl då fan tur att man har några förstående vänner som ändå står ut. men oj vad ensam jag känner mig! hatar känslan, hatar ... allt.

sanne åkte iväg till jkpg så jag passade på å plugga lite. nu är en bok analyserad! 2 böcker återstår, varav en på nästan 800 sidor, eeeeh O.o aja.. de går väl. imorgon åker hon hem, det suger! finare vän får man leta efter.. dessutom blir ja så fruktansvärt ensam å får seperationsångest! bläää. livet är inte rättvist helt enkelt, eller nåt.


äsch. nu ska ja sluta med dehära. bajs. this wont be pretty.




Inga kommentarer: