torsdag, mars 15, 2012

Cocaine

White snow
I know
You're on a place where I just can't go
But I hope you do remember
your snow doesn't warm you in december

You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
So I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing!


insåg idag att "cocaine" med nomy påminner jävligt mycket om ditt och mitt liv, vårt kaos som vi delar. jag försöker verkligen förstå, och jag har under de senaste 2 åren blivit mer medveten, samtidigt är jag så trött på alla droger - på dina drogproblem. jag kan liksom inte göra något åt det, and it kills me! dessutom saknar jag dig, du har gett upp mig de senaste månaderna, har inte hört ett skit. det känns som att en dag kommer jag få ett samtal, "han är död nu.... du visste att detta skulle hända förr eller senare, gråt inte" . jag kommer nog inte fixa det,. eller jo, människan fixar mer än vad man tror, men då hamnar ja direkt på kliniken, I TELL YOU, it wont be pretty at all, för då skiter jag i ALLT.

fan. älskade finaste bästa mest underbara, hör av dig.

Inga kommentarer: