fredag, mars 23, 2012

high high high

weoo.. 75mg up and away, känns härligt för att jag är speedad å glad. tror kanske inte det var världens bästa idé att börja med 75 direkt igen, men läkarna insisterade... jag gillar detta i alla fall, haha. HIGH UP ABOVE. att vara glad är gött, fast det är inte glädje... snarare en "hej-jag-kan-inte-sitta-still"-effekt. eller något. något är det i alla fall. bättre med något än mitt vanliga gråa shit.

"I don't know which me that I love, got no reflection"
fastnat på manson's nya track..... kan inte sluta spela den.. å i sommar får ja se finaste mannen igen. ja vill fan gifta mig med karln.

jag borde sova, har varit uppe sen 20 över 7 imorse. var iväg med frukost till min älskade fru, var med henne i stallet å fixade allt, åkte även med henne för att lämna lille B i värnamo. tror hon tyckte det var najs med en liten stöttepelare i ett sådant läge. verkar iaf vara bra nya ägare.... fin gård å sådär med. det blir nog bra även om det är tungt å så. men vi ska banne mig åka dit å dricka kaffe på deras terass igen asså,. solen värmde gött där idag.

så är det.
speedad, skriver fort som fan. mina fingrar bara glider. yäh

2 kommentarer:

miko sa...

har du provat Zyprexa mot dina besvär? isf hur mådde du på den? jag har oxå zyprexa, 10 mg mot bip.

MissPain sa...

zyprexa har jag ännu inte provat. har endast provat citalopram, sertralin å nu har jag venlafaxin. jag testar som sagt mig fram.

vem är du, å hur har du fått tag på min bloggadress? bara undrar...