onsdag, mars 14, 2012

don't let me go..

vad ska jag göra? jag hatar att du finns i mina tankar, jag hatar det. jag hatar att jag älskar dig. "if I could then I would... I'd go you wherever you will go - way up high or down low". varför kände jag inte såhär för 3 år sedan? varför tog jag inte chansen? jag hatar mig själv för det, varje dag, and I beat myself up, mitt psyke är så nedbrutet... jag vill bara prata med dig, som vi gjorde i höstas, då du sa att allt skulle ordna sig, då jag fick vara i din famn om så för ett kort ögonblick, you saved me that night, å sen lät du mig falla... det finns så mycket jag skulle vilja säga, men du lyssnar inte, du vägrar ge svar. jag önskar saker var annorlunda. förlåt för det.

ångesten äter upp mig, slukar mig hel i vanlig ordning. jag har på något sätt blivit van. det är mest när panikattackerna kommer som det blir svårt på riktigt. nu lever jag mest dagligen med ångest som vägrar släppa taget om mig. medicinen hjälper inte, så får väl höja. men varför ska ja stoppa i mig piller som inte får mig å må bättre? samtidigt vet jag att de någonstans räddar livet på mig, JAG VILL MÅ BRA! JAG VILL KUNNA LEVA! fanfanfan. varför jag? ... jag pallar snart inte mer, JAG PALLAR INTE! jävlaskitkukfittliv.. fanfanfanfanfanfanfanfan. jag vill slå något. varför har jag ingen boxningskudde nu? ska skaffa mig en!

Inga kommentarer: