torsdag, mars 01, 2012

all I see reminds me so about you..

tristess. varför pluggar jag sent in på natten så ja slipper plugg resten av dagarna? klättrar ju på väggarna! att lata sig är inte min grej.. känner mig så skyldig på nåt sätt. aja.. pluggade klart natten till onsdagen, gissa om jag vart trött på onsdagen.. skulle träffat linda, men de blev flyttat till idag, så i onsdags klättrade jag på väggarna, å sen åkte ja hem till familjen i brist på saker å göra. felicia jobbar arslet av sig å frugan är i sthlm.. inte så mycket å göra då!

well. idag träffade jag linda, myspys. drack en massa kaffe å tjötade, gosade även med cassandra! imorgon blir de bowling med linda, sonny, adam, matilda å linus. får se hur de går med mitt jävla revben. mamma va väl inte jätteglad över att ja skulle bowla med skiten, haha. nåja. vi får se. blir lite goda drycker imorgon också... bra kväll kommer de bli. om ja kan få min lugg å bli blå!!!! nu är den grön typ. måste fan bleka mer!

på lördag äre fest för lillasyster, emelie å jojjo. ska bli najs. asmycket folk å så. å ja ska hålla tal. haha, får se hur de går. talet e väl inte de bästa än. nåja de löser jag nog.

på tisdag kommer finaste sanne! som jag längtat. dock kom vi på att vi båda är fattiga, så vi får nog skära ner på rom å glass :( sucks! men så är det. nåja, de blir nog bra. hoppas på bra väder så de kan bli en massa balkonghäng!

vad gäller rubriken. inte så mycket å säga. i miss u, de gör ont. men kan inte göra så mycket åt det. nåt som är positivt med spricka i revbenet är att den fysiska smärtan tar över den psykiska för tillfället. HEJA FYSISK SMÄRTA! eller nåt. jag vet inte. känslan av att veta att smärtan kommer försvinna är underbar, tänk om den psykiska också kunde läka sig själv........... hmm

Inga kommentarer: