tisdag, augusti 10, 2010

what's wrong?

dagen i sig har varit bra. har spelat laserdome med folket, fikat med mina bästa och varit med dem hemma hos rosman. mamma har även fixat flyttkartonger till mig, så snart ska jag börja packa ner lite. lika bra att börja i tid eftersom jag inte har så mycket tid till det då skolan börjar dagen innan jag får flytta in i lägenheten.

nu är jag nere, och jag vet inte varför. kan ha med en viss sak att göra. men jag är inte säker. nåja, det suger helt enkelt att må såhär. trots att allt fungerar i mitt liv nu, har folk runtomkring mig som jag verkligen älskar, har en egen lägenhet snart, pluggar till något jag verkligen vill bli, har hyffsad ekonomi och en underbar familj så är det något som saknas. kan vara kärleken, men tror mer att det allmänt är mitt mående som gör att jag känner såhär. min depression som vägrar lämna min kropp.

ibland är saker ganska hopplöst som grodan sa..

Inga kommentarer: