tisdag, augusti 24, 2010

happy happy me

ååååååååååh! jag känner mig glad. det känns skönt! har varit ute och sprungit,. dock har jag jävligt dålig kondition har jag kommit på. måste få upp den! var ju ett tag sedan som man "tränade". å så börjar flytten närma sig. det känns så skönt!

imorgon blir det fika med mina bästa! på torsdag ska jag träffa jennyfinisen och på fredag ska jag se ass and the frenchmen på stadsfesten. kommer bli awesome, träffa albin å så. saknat den pojken.

på lördagmorgon kommer lillasyster och mamma hem, så får lite tid att umgås med dem innan jag flyttar. känns bra. mitt liv flyter ganska bra och jag är ovanför vattenytan så att jag kan andas. jag är inte van vid det. så det känns lite skumt. men det är bara att hålla huvudet uppe så länge det går och hoppas att detta håller i sig ett tag till.

motion är helt enkelt bra för ens mående!
så är det.

Inga kommentarer: