söndag, augusti 29, 2010

Fever fever leave my heart alone

jag orkar inte riktigt.. ska väl försöka sova nu. men kan ju fan inte sova när jag har sån feber. ligger bara å yrar å vrider mig. så jävla jobbigt. jag vill vara frisk nu! å så när man va liten så "ville" man vara sjuk så man slapp gå till skolan. "mamma, jag har nog feber" fast man inte hade det. nu vill jag inget hellre än att inte ha det. nåja..

jag försöker hantera mitt liv också. går väl sådär. finns inte så mycket tankar i mitt huvud just nu. det är bara feberdrömmar och tankar. någon gång löser väl sig saker och ting för mig också. hoppas jag..

har fixat mer med hemsidan nu. börjar bli bra.. bara det att nu hackade skiten upp sig och ville inte publicera text. jag vet inte vad som hände. nåja, får hoppas att de e fixat tills imorgon.

försöka sova nu då.

Inga kommentarer: