söndag, augusti 01, 2010

fuck this world!

jag orkar verkligen inte med skiten längre. känner mig som världens mest ensamma person i hela denhär fucked up världen. jag passar inte in, och jag vet om det. det spelar ingen roll hur många människor jag har runt omkring mig, för innerst inne vet jag att jag inte hör dit. visst, man kan tänka bort det, men nu mår jag fan inte bra! jag vill bara gå i ide ungefär.. bara sova bort hela det kommande halvåret. snart är sommaren slut, och jag kan inte tänka en enda positiv tanke!

nej jag vill bara lägga mig ner, somna, sova för alltid. ibland känns döden så jävla lockande. trots att jag är rädd, så känns den lockande.

såå lockande..

1 kommentar:

linnea sa...

sluta deppa nu, snygging!

du får minsann komma in till jkpg precis när du vill och dela en flaska vin eller två, istället för att känna dig ensam och nere.
du är bra!

kram <3