torsdag, augusti 26, 2010

Making enemies is good..

wööööh. sista natten med gänget ungefär! eller ja, hälften av gänget. alla andra har ju redan lämnat småland :( imorgon far gustav till uppsala! sucks big time. och på lördag åker elina tillbaka till danmark. så då äre jag, paulina, åsa och linda kvar. nåja, vi får försöka roa oss bäst vi kan på egen hand i höst. men jag har smått seperationsångest!!

well, haft en trevlig dag och kväll. först var jag å fikade med paulina, åsa och gustav. sedan åkte vi hem till gustav och åt sallad och spelade spel med linda och elina. det var riktigt trevligt! jag och åsa vann när och fjärran :D det var lite awesome faktiskt.

nu ögonshoppar jag på nelly.com. kanske att jag köper något. har nog inte råd egentligen med tanke på att jag snart flyttar och måste betala hyran soon. men men. sånt löser väl sig antar jag. haha

Antingen dem.

Eller dem..

Nummer två va?

1 kommentar:

R sa...

Nummer 2 helt klart!