torsdag, augusti 19, 2010

ge mig nya perspektiv!

satsa på att bli shitfaced imån då kanske? nej usch! jag vill bara försvinna,.. seriöst. jag vet inte hur mycket mer jag klarar av. funderat på att ringa läkaren å be om starkare medicin. måste ändå ringa dit för en check-up anyways så.. men ska man eller ska man inte? fan, man kanske bara blir immun mot skiten, å tillslut hjälper säkert inget längre.

jag längtar så tills mitt nästa möte med min hjärnskrynklare. jag behöver perspektiv!

och jag behöver lite kärlek. snälla någon ge mig lite? och nej inget sånt vänskapstjaffs till kärlek, nej riktig intim kärlek mellan två parter. fan, finns det ingen för mig? jag börjar tvivla seriöst.. samtidigt är jag all confused angående en viss person, han vet säkert själv vem han är. jag vet inte hur vi ska fixa detta. vet inte någonting, och det gör mig freakin' fuckin' insane!

i'm fuckin' drownin' here. and ain't shit i can do 'bout it. it fuckin' kills me.
fuck fuck fuck. jävligt bra ord sådär, när man är arg. fuck!

1 kommentar:

R sa...

jag vill också ha en hjärnskrynklare.