lördag, juli 17, 2010

Mixed-up day

waah, dagen har vart.. blandad. har haft paulinababy här så har iallafall inte varit ensam bland allt annat folk som lillasyster dragit hit på fest. däremot har min lillasyster betett sig någorlunda idiotiskt enligt mig, vilket jag inte gillar. så sitter här halvsur och väntar på att få gå ner på toaletten för att tvätta av mig mitt smink. om jag är smart nog så håller jag mig nog några meter ifrån henne eftersom hon sparkade mig sist jag var nära. idioti på hög nivå!

något jag iallafall är glad över är att jag äntligen fått tillbaka min kontakt med bästa albin igen. har saknat honom grymt mycket under en längre period men nu äntligen är vi back on track. han har varit en viktig del av mitt liv innan och är det fortfarande. är bara glad att vi börjar lappa ihop allt igen.

nej nu ska jag försöka dra mig neråt, verkar som de ska sticka iväg igen. skönt!

Inga kommentarer: