måndag, juli 19, 2010

bury all your secrets...

in my skin.

jag andas iallafall,. säg att det är bra, säg att det duger för tillfället. för mer än så orkar jag inte göra just nu. jag tappar taget om verkligheten i min ensamhet,. det blir för mycket att hantera. jag försöker att gömma mig för demonerna, hittills har jag lyckats ganska bra. men jag känner hur dem lurar på mig, hånskrattar och ser varje rörelse jag gör. leker med mig, med mitt förstånd.

försöker att hålla mig på jorden. försöker att inte sväva iväg. försöker att umgås med folk för att hålla mig innanför linjerna. försöker att hålla kvar i kanten och inte släppa taget. jag sa att jag skulle överleva. leva, det är en helt annan femma. men jag försöker. försöker. verkligen. ge mig lite dispans för det iallafall.

tack.

Inga kommentarer: