onsdag, juli 21, 2010

andningsövningar och yoga

nu har jag suttit å gjort andningsövningar i 16minuter. trodde inte jag skulle klara av 5 med tanke på hur jävla jobbigt jag tycker sånt är. men jag bet ihop, och lät luften rinna in och sedan ut ur min kropp. det gick genom hela mitt system, hjärta, hjärna och själ. känns bra nu efteråt. så det ska jag fortsätta med nu. 15minuter om dagen. ska även börja med lättare yoga-övningar. testade en nu men det gick mindre bra. måste få grepp om hur man ska göra, inte det lättaste. haha!

nåja.
fick samtal idag på morgonen från min själsfrände. jag blev så glad, så glad att höra hans röst igen. var ages sen sist. skönt som fan att allt verkar gå åt rätt håll nu för honom. är glad för hans skull. nu är det bara jag som behöver lite push'ar här å där för att få igång allt. men jag har ju börjat som synes! ska försöka bota min stress lite på egen hand genom andningsövningar och yoga. får se hur det funkar. man måste testa sig fram.

Inga kommentarer: