söndag, juli 25, 2010

jävla bitch-jennyfer

jag ska inte säga att allt var prima ballerina igår. jag var dum i huvudet. gick och skrek som en barnunge och spottade på mig själv? emma var lagom arg på mig idag.. men nu är det okej iaf. jag förstår,. för jag är arg på mig själv.

började med förfest hos eve i nässjö. sedan skulle vi dra med tåget till jkpg. sedan är allt blank. kommer inte ihåg något. sedan kommer jag ihåg att jag var skitotrevlig mot folk som faktiskt var där för min skull, för att fira mig. det är långt ifrån okej. så.. alkohol förstör mig. speciellt i kombo med mina tabletter! och nej. jag vill inte bli som min farfar, iaf inte alkoholproblemsdelen. så nu är det adjöss med alkohol på ett VÄLDIGT bra tag. nästa gång de blir utgång är jag den som är nykter.

tack mina fina underbara vänner för att ni kom och firade mig. trots att jag var en sur bitch. jag har iallafall lärt mig en viktig läxa. jag kan inte hålla på med detta självdestruktiva beteendet. det går inte!

nej nu ska jag käka sen ska jag dra iväg på bio med paulina, rosman, linda, mattis och thom. får se om filmen e nåt att ha. sedan blir det övernattningsmys hos paulina. känner att jag behöver nån att prata med nu.

ibland är livet inte speciellt bra!

Inga kommentarer: