tisdag, juli 20, 2010

I gotta be strong?

wöööh. dagen har varit lugn, suttit och läst en hel del å sovit såklart. vet inte, känns som att jag kan hantera allt på dagarna. det är på natten som allt det jobbiga sköljer över mig, lägger sig som en blöt filt över min kropp. allt jag vill just nu är att stiga ut ur detta liv och påbörja livet efter döden, om det nu ens existerar?

jag mår illa, har ont i magen och har en jävla huvudvärk. jag mår förjävla bra, eller inte! både fysiskt och psykiskt känner jag mig ostabil. hurfan ska man lyckas klara av dethär? jag undrar...

dessutom är min bästa så långt ifrån mig just nu. det gör så jävla ont! men att andra har sina egna saker att ta tag i är ju inte mer än förståeligt. egentligen förstår jag inte varför inte varenda människa på denhär jävla jorden inte är sjuka på något sätt. jag menar, har ni sett vad vi lever i? stress, ideal, ska göra och ännu mera stress. jag förstår inte att vissa klarar av det.

just nu vill jag bara vara i din famn.. stilla så stilla. slippa tänka på morgondagen och bara vara.

Inga kommentarer: