söndag, juli 18, 2010

I just..

well. är glad att jag till slut bestämde mig för att dra iväg till linda och träffa folk. kändes lite jobbigt i början när jag kom dit, men sedan blev det bättre. till slut var det riktigt najs faktiskt. behöver den sociala biten när saker och ting börjar falla. lite av folket gav mig energin jag behövde, andra inte. men tack iallafall!

nu ska jag lägga mig i min ensamma säng. känner mig seriöst som världens mest ensamma människa och det suger! önskar du var här,. fuck this. mitt hjärta hoppar snart ur bröstkorgen på mig känner jag, känns bra! fan vad äre som händer? jag vill bara härifrån, vill bort från verkligheten. vill inte, orkar inte, kan inte känna såhär. nej nu mår jag illa, bäst att lägga sig ner. något är allvarligt fel på mig!

godnatt.

Inga kommentarer: