torsdag, oktober 15, 2009

Trasig

Det gör så förbannat jävla ont varenda gång jag tänker på dig.
Det bränner inuti mig och jag saknar dig så jag bara vill gå sönder, falla ihop och dö.

Jag förstår att du var och fortfarande är rädd. Jag är också rädd! Men jag har aldrig känt såhär
tidigare. Och det gör så fruktansvärt ont. Jag vet inte hur många tusen litrar med tårar som jag gråtit.
Du förstår inte hur svårt det är att gång på gång falla ihop pga dig. Det är när det gör som ondast
som jag förstår hur mycket du är för mig, hur dum jag var som inte insåg det tidigare.

I would fucking do it all. Men nu har jag gång på gång försökt. Jag till och med öppnade mig totalt
för dig, skrev ett brev och försökte, men förgäves..
Jag vet inte vad mer jag kan göra, mer än att bara sitta här och gråta och önska att jag aldrig känt såhär.

Love hurts, for real!
Come back,. come back :'(

Inga kommentarer: