tisdag, oktober 06, 2009

Back in school?

Idag var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig igen. Förhoppningsvis gör dem ett litet
undantag så att jag slipper vänta 3mån till på mina pengar. Så får hoppas på det!

Efter arbetsförmedlingen var jag på brinell och hälsade på Lillasyster. Passade då även på att hälsa
på Jannebanan, Samuel L Jackson, BCB och Bobban (: Ja, de har världens bästa smeknamn! Var
väldigt trevligt och jag fick kram av Bobban & BCB som var mycket glada att se mig :') Så söta dem är.
Brinell - media har fett bra lärare, det bara är så! Fick en hel del flashbacks och jag vill egentligen bara
tillbaka till gymnasietiden, vi var världens bästa klass - MPA0609 :*

Annars är jag förkyld vilket suger, och löven börjar falla mer och mer å ändra färg för varje dag som går. Blä!

Inga kommentarer: