söndag, oktober 25, 2009

On any Sunday

Sitter atm vid datorn *obvious* och lyssnar på Katy Perry, "Thinking of you". Underbar låt!
Ska om ca. 1 timme iväg till farmor för att käka middag. Var otroligt längesen jag var där nu. Sedan
en tid tillbaka har hon hela tiden varit så otroligt upptagen, så känns skönt att äntligen göra vad vi annars brukade
göra flera gånger i månaden. Käka middag med släkten! Man ska ta vara på det man har, lärde mig
den hårda läxan efter att farfar gick bort '06.

Det är lite läskigt att det börjar närma sig jul. Känns som att det inte var alls längesen det var jul, och
snart ett helt år sen morfar gick bort! Är det verkligen så länge sen? Var tar tiden vägen? Jag blir rädd!

Ska iaf framåt jul, eller rättare sagt i slutet av november åka ner till Visby för att besöka Emma, samt gå på julmarknad där.
Bara en månad kvar och tiden bara rinner iväg.

F.ö tycker jag att någon vänlig själ kan skänka mig pengar så att jag kan åka till Finland! :*

Inga kommentarer: