söndag, oktober 11, 2009

Lördag

Inte mycket till dag egentligen. Gick och la mig vid 3 inatt och var uppe 10.30 och städade,
efter det crashade jag i soffan där jag spenderade resten av dagen,. Steg i stort sett upp bara för
att käka, dricka och göra mina behov. Ja usch, det låter hemskt asså!

Innan käket ikväll var jag ute och gick en lång-promenad, skönt som fan. Hälsade på kossorna
och såg 6st rådjur sammanlagt. Åh vad jag älskar skogen! :*

Nu ikväll har jag, mamma & pappa glott på Wallander - Cellisten, ganska bra. Men ingenting slår
Mastermind som enligt min mening är den bästa Wallanderfilmen!

Well. Ska väl inte sitta här och skriva. Borde väl kanske sova så jag får lite sömn. Imorgon åker
lillasyster iväg till Sthlm - Globen för att se Green Day, jag är lite avis sådär! Jag vill också till Sthlm! :(

Inga kommentarer: