tisdag, oktober 13, 2009

Starkt/Svagt?

Jaha, idag var jag uppe tidigt och var med mamma&lillasyster inne i stan. Först vart vi uppe på vårdcentralen
för att lillasyster skulle ta blodprov, efter det skjutsade vi bort henne till skolan och därefter åkte
vi till synsam eftersom jag haft problem med min högra lins och ser sämre med den trots att jag var
där för bara några månader sen. Fick en tid senare på dagen och efter det åkte vi till ica och jag köpte
en röd hårfärg. Så ikväll blir det att färga håret och så.

Vid kvarti3 var jag i stan igen på synsam. Det konstaterades då att de skulle sänka styrkan på vänstra ögat
och såklart då höja på högra.

Atm sitter jag bara här och slappar. Funderar lite å så.
Skickade även iväg brevet idag. Vet inte om jag ångrar det eller inte, men gjort är gjort!

Over & Out.

Inga kommentarer: