måndag, oktober 05, 2009

Exciting

Idag har det hänt grejer i lilla Stensjön vill jag lova! Klockan 16.10 ringer mina kusiners mamma
ner till oss och säger att det sitter en gubbe i deras gamla bil. Så undrar hon om pappa är hemma. Men det var han inte
så jag och mamma åker upp dit och väntar där tills polisen kommit. Vi visste ju inte alls var det var för någon eller hur han skulle betett sig när han vaknade upp.
Polisen tog ju självklart en jävla tid på sig att komma dit men när de väl kom så tog de med sig honom och åkte igen.
Visade sig vara ett fyllo ungefär som hamnat en aning snett. Jag och min lillkusin Markus
vart i exstas ungefär, för ofta det händer något intressant i lilla Stensjön. haha!
Vi visste ju liksom inte om han var sjuk, skadad eller bara allmänt jävla påtänd.

Annars har jag och mamma bara städat idag. Mitt rum är fräscht som satan nu. Har även bakat fransk äppelkaka idag.
Jag var nog inte lika fascinerad av smaken som mamma&pappa var, men den var okej.
Är inte så förtjust i äppelkaka i grund och botten heller såatt...

Annars är väl allt som vanligt ungefär,
it sucks!

Inga kommentarer: