torsdag, oktober 29, 2009

Crash the BeautyQueen

Idag på morgonen fick jag ett väldigt gulligt sms av min hynd. Hon frågade om jag ville komma till henne och fika.
Så jag åkte in till henne och fikade och tjötade lite! :) Var mysigt sådär! Annars kände jag allmänt idag att jag inte
mådde så speciellt bra, men hon fick mig att tänka på annat för några timmar. Tack!

Fick även något på posten idag som fick mig att lipa som en liten barnunge. Emma hade skickat ett urgulligt kort till mig.
Tänk att det finns dem som verkligen finns där och gör allt för att man iallafall ska få en lite lättare vardag att leva i.
Tack som fan!

Halloween börjar närma sig. Imorgon ska jag fixa mina vampyrtänder (: Sen blire biting time på lördag med bästa brudarna i Jkpg!
Imorgon ska jag träffa Ludde och ta en fika, ska bli mysigt i höstvädret.

Så ere..

Inga kommentarer: