söndag, juli 19, 2009

sunday's work

Idag fick jag reda på att jag inte behövs så tidigt som vid 7 på morgonen på jobbet. Så nu kommer jag istället att börja vid 9. Det kan hända att jag förlorar 2 timmar varje dag på det och istället för 8 timmar bara får ihop 6.. För är det så att det inte skulle vara knökafullt på lunchen så slutar jag vid 3 som jag gjort då jag börjat vid 7. Så jag får bara hoppas på att det finns att göra efter 3. Det beror ju lite på hur många de är efter 3 som kan börja med förberedelser inför kvällen.

Jag hoppas till gudarna att det blir fint väder så att det är massa med folk ute på stan så att de kan komma och äta lunch. Jag vill ha 8 timmar om dagen,. Men 6 timmar är ju iochförsig bättre än ingenting, men ändå.

Idag slutade jag vid 1, så har bara jobbat 6 timmar idag. Är inte så trött idag som jag var igår. Lyckades faktiskt gå och lägga mig vid 11 igår, så det känns bra!

Inga kommentarer: