onsdag, juli 15, 2009

Hey ho, let's go

Internet är en fröjd när man varit utan det i 3 månader.. Allt blev bara så mycket enklare nu igen.

Varit och jobbat i 4 timmar idag, spacklat i ett rum och klippt gräs. Så blir en liten extraslant. Men jävligt slitigt är det att klippa världens största trädgård med en gågräsklippare, fyfan! Men ibland är det väl skönt att svettas lite, speciellt när man får cash för det. Var där och jobbade igår också, då var jag där i 6 timmar och gjorde lite allt möjligt. 10 timmar blir en liten slant.

Tänkte också meddela att den 21 augusti bär det av till Turkiet med min moster! Har blivit bjuden på resan dessutom, bättre kan det ju inte bli.. Så det blir min första utlandsresa och herregud vad nervös jag kommer vara. Men är ju ett tag kvar, först ska jag jobba arslet av mig från och med nu på lördag i iallafall 1 vecka.

Nej nu ska jag iväg och hämta mitt pass och sen på möte på jobbet..

/ jennyfer

Inga kommentarer: