torsdag, juli 30, 2009

Blondinbella en gång för alla

Som många redan vet så bevakar jag Blondinbellas blogg och läser den imellanåt. Och idag läste jag något av det vettigaste denna människa någonsin skrivit på sin blogg. Och ja, Blondinbella kan skriva vettigt, kan komma med otroligt bra åsikter och har mycket bra att säga!

Många tror att bara för att hon är (var!) platinablond, stockholmare och rik så är hon som vilken blåst blondin som helst. Men någonstans där har ni fel. Inte fan är hon blåst för hon har så jävla mycket innanför pannbenet denna tjejen. Sen skiter jag fan i vad hon gör på sin fritid eller vart hon köper sina kläder, för människan har vettiga saker att dela med sig av.

Folk dömmer utifrån vad media skriver. Och om det är något jag lärt mig under tiden jag pluggade media på gymnasiet är att man inte alls ska lita på vad som skrivs i tidningar. Låt kändisarna vara ifred och låt dem själva visa vad dem går för! För Blondinbella har mycket skarpa åsikter att dela med sig av till samhället, sen är det upp till oss om vi vill lyssna eller inte. Men sitt fan inte och döm ut en person för att hon är blond!

http://blondinbella.se

Inga kommentarer: