lördag, juli 18, 2009

saturday's work

Idag var jag uppe 5.45, var på jobbet vid 7 och började då med att ta fram frukost till hotellgästerna. Därefter fick vi lite frukost och sen var det dags att börja fixa för lunchbuffén som började vid 12. Jobbar med 2 astrevliga tjejer också så det flyter på, men det har funnits att göra hela tiden och då var det ändå ingen rusch idag. Så hoppas att det inte bli för mycket fler gäster nästa vecka. Ska jobba varje dag nu, inklusive imorgon till lördag nästa vecka. Det kommer bli tufft men värt! Helst vill jag bara jobba mer.

Om 6 dagar fyller jag 19! inte något speciellt med det, bara en mellanålder.. men kanske värt att fira ändå. Får väl se hur det blir. Kanske ordnar något litet för polarna.

Nej nu ska jag sätta mig framför tv'n i ett fotbad. ÅÅÅÅH!

Inga kommentarer: