fredag, juli 17, 2009

friday's work

Sista dagen jag var i Grimstorp och jobbade idag. Fick 1300 kr för fyra dagar, har väl jobbat ca. 25 timmar denna veckan,. Känns bra med en liten extraslant iallafall. Och imorgon börjar jag på Vaxblekaren, kommer bli en tung vecka men får helt enkelt försöka att sova så mycket som möjligt.

Jobbet resulterar i att jag inte kan festa denna helgen vilket jag var sjukt sugen på! Får hålla mig i skinnet denna och nästa helg, men sen fan ska här festas! Har inte gått ut på jättelänge och tycker i stort sett att det är onödigt och inte speciellt lockande. Emma har ju tjatat halvt ihjäl mig om att vi ska ut någon helg, men nu tänkte jag överraska henne sen näst nästa helg.

Ikväll blir det bara allmänt familjemys vid tv'n. Sen måste det bli tidig sänggång för att jag ens ska orka upp imorgon. Börjar vid 7 och måste åka härifrån 6.30 så får väl kanske gå upp 5.45 eller något. Men jag klagar inte, allt för pengar!

Nej nu ska jag vara social med familjen,
tjarå

Inga kommentarer: