onsdag, oktober 03, 2012

bomber å granater

ja det ser lite ut som ett bombnedslag i min soffa just nu. ligger böcker, papper, brev, paket å skit överallt. det blir lätt så när man pluggar. resten av lägenheten är i alla fall hyfsat ren då jag städade igår. borde dock ta hand om disken egentligen. hmpf. ska ha studiegrupp om några minuter så det får vänta ett tag.

annars lever jag. typ. bytt medicin. så trappar ner min gamla just nu. börjar väl med min nya om någon dag tänker jag.. mitt psyke går upp å ner som en bergådalbana...... ena stunden hyfsat pepp, andra stunden så jävla low. vet fan inte vad som händer. det värsta är ju att ingen fattar ...... det gör det hela ännu värre. hade vart fett mycket lättare om folk bara förstod...... men nej,. smärtan är min egen. fuck people!

fick hem armbandet och en pin från ung cancer idag. från och med idag och för all framtid. tänker på min underbara vän å hennes familj. fuck cancer! inte rättvist, någonstans. I know.

27 dagar kvar till mitt andra hem, London! ska bli så underbart. å jag får dela resan med min finaste vän också...... + andra fina människor! åååh.

men yeah. nu ska jag sluta lyssna på underbara mannen live å istället dra mig till studiegruppen för lite school extreme..... hell yeah.

2 kommentarer:

San sa...

Vad skulle jag göra utan dig? <3

MissPain sa...

Vad skulle jag göra utan DIG?? <3