onsdag, oktober 17, 2012

the dollar decides how far you can go with her

vaknade upp hemma hos familjen, i tryggheten. insåg sedan att jag var tvungen att ta mig till sjukhuset, till psykologen, bokad tid. satt där 1 timme å spydde ut en massa skit i vanlig ordning. ibland får hon mig att inse fina saker, det är skönt! att man har något att leva för. idag var det min lillasyster vi pratade om. ljuset i mitt liv. den enda som får mig att verkligen bli lycklig, på riktigt! det är kärlek det.

annars pratade vi om medsen. om man ska sätta ut dem. men hon ville jag skulle vänta. å jag vågar inte heller för den delen, även om jag funderat på det tusen ggr. men det hjälper ju mig att överleva iaf. står på lista till kbt.. vill att det ska hända nu så att jag kan få börja må bättre. det hjälper ju mer än medicin iaf.

kärleksskit. inget värt att nämna. jag är så förvirrad. över allt. å rädd. för allt. det suger bara. fan. jag vill vara känslokall igen. var mycket lättare att inte känna. då slapp man att bli sårad hela tiden. all men are assholes? nej. men alla jag lyckas falla för. obviously. MEN = SHIT. eller typ.. LOVE = SHIT. eller något. jag vet inte alls. är bara så trött på skiten.


and I miss you. over and over again. lämna mig inte. en del av mig kommer alltid att behöva dig. alltid. it will always be you, and you know it. alltid. inget kan ersätta, och det kommer det aldrig att göra heller. man får ha något fint nära sitt hjärta, även om andra också tränger sig in. men du har alltid den finaste platsen. alltid.


Inga kommentarer: