onsdag, september 26, 2012

I'm not a slave to a world that doesn't give a shit...

fight fight fight fight.

varit hos läkaren idag. satt där nästan en timme å pratade om mitt liv å mående. sjukt jobbigt att dra upp allting over and over again. speciellt mina självskadebeteenden. HATAR att prata om dem, skäms så jävla mycket. kan inte fatta att orden kommer ur min mun, alls. det är inte jag...... det är någon annan som styr mig när jag berättar, när jag skadar mig själv. sjukt. ska i alla fall byta medicin nu,. så nu är jag tillbaka på ssri-mediciner. får se om de funkar bättre denna gången. bytt till en helt ny iaf. dock har de satt in endast 10mg... sjukt liten dos med tanke på att min dos nu ligger på 225mg........ nåja. krångel krångel.

blir deprimerad över att bara se hela jävla systemet. över att sitta och förklara saker om och om igen för OLIKA läkare HELA JÄVLA tiden.. å de sitter å nickar, tittar på en som om man hittar på allt, som att man inbillar sig. jag fattar inte grejen. ni fattar inte ett jävla piss!!!! blir så jävla trött. pallar inte!!!!

annars har de senaste dagarna varit skit. dragit ner på min nuvarande medicin på egen hand. mest för att jag inte hade recept kvar å massa skit. orkade inte ringa. mått dåligt,. haft en sån sjuklig ångest. undra hur det ska bli nu.. när jag ska byta å skit. kommer bli så jävla jobbigt. pallar inte vara någon jävla försökskanin mycket längre. snart ger jag upp. for real.

fight?

Inga kommentarer: