söndag, oktober 28, 2012

resfeber och tentaångest...

ja ni kan ju tänka er. reser på tisdag vilket resulterar i grym resfeber, som jag alltid får. å på det har jag tentaångest. ska skriva tenta när ja är i london, omg. sån ångest! aldrig gjort de på riktigt såhär. bara haft mindre uppgifter å olika b- och c-uppsatser. aldrig sånhär tenta. vilket gör mig extra nervös såklart... hehe. det är ju inte lite tidsaspekter vi ska få med heller.. från tidig medeltid fram till idag. omg.

imorgon måste jag packa, plugga, ha lite mer ångest å ja... göra allt praktiskt som ska göras inför resan. måste även hämta ut min medicin innan, skriva ut de sista biljetterna å kolla upp bokningsnr för hostel. påminnelse till mig själv helt enkelt!!! hehe.

har precis skrivit upp en del frågor inför seminariet imorgon. ska fungera som ett frågeseminarie inför tentan på fredag... nervös tjej, ja! dessutom är de högre anspråk på kvalité och svar för att vi har tillgång till kurslitteraturen, blaaah. som att jag kommer kunna "hinna" läsa igenom alla böckerna. neeeh. känns som jag pluggat för lite. men inte fan kan man läsa igenom alla böcker.,. de e för mycket plugg! nåja. får hoppas på det bästa.

har dessutom fått nån slags hosta. it sucks! halsen är öm. typiskt bara för ja ska iväg, i vanlig ordning. stressen tar väl ut sin rätt antar jag. blä! nåja. får knarka c-vitamin i alla dess former å hoppas på att de försvinner fortast möjligt.

nu ska jag nog sova. eller ja. först ska jag nog läsa lite "nordens historia". imorgon måste jag gå upp megatidigt så jag ska hinna med allt som ska göras. dessutom måste jag gå å lägga mig klockan 7 imånkväll så jag kommer upp klockan 3-3.30 på morgonen på tisdagen,. lång resa. kommer vara fett trött.

Inga kommentarer: