onsdag, oktober 24, 2012

what could have been love

what could have been love
should have been the only thing that was ever meant to be
didn't know, couldn't see what was right in front of me
and now that I'm alone, all I have is emptiness that comes from being free
what could have been love will never be...


jag saknar dig. varje dag. du vet. aerosmiths nya singel påminner mig så mycket om dig. om tiderna vi hade. den påminner faktiskt om en till. men speciellt om dig. för du är borta nu.


nåja.. idag har jag pluggat. skrivit opponering å tittat på föreläsning! dock ätit dåligt. sovit alltför länge också. hmm. dåligt. men har ändå fått en hel del gjort vad gäller pluggandet så det är ju bra iaf. imorgon blir det sista timmen på föreläsningen till frukost. skrivit sju jävla sidor redan..... hur mycket som helst!

nu ska jag sova. för min hjärna är mos. jag är helt väck.. godnatt.

Inga kommentarer: