torsdag, oktober 18, 2012

another chapter finished....

and there we go again. som vanligt. ledsen. kan jag aldrig få hitta någon bra? allt var väl mer eller mindre bra förutom att han inte ville ha förhållande, för han vill väl ligga runt. å jag är väl ful. ja. jag orkar inte, skriver om mitt liv igen,. another chapter finished,. bränner skiten! orkar inte.

mitt liv faller ihop. jag har panik, ångest, panik igen. över allt. allt som jag inte lyckats åstadkomma, som andra gjort. jag får en knäpp. jag får panik,. stressar sönder. jag vet, "du är bara 22" . ja men vadå? va spelar det för roll? har ändå åldersnoja, panik å allt dedär.. jag vet inte varför , men jag har det. å allt går åt helvete. men jag orkar inte vara ensam. orkar inte.

"I wanna have your ache, and beat you to"

manson hjälper alltid. blir gladare! å snart får jag träffa honom. fatta! jag kommer dö. å vara världens lyckligaste också. snart står jag där framför honom. vad ska jag säga? göra? he makes me so happy, he makes my heart beat...... han är kärlek på högsta nivå.


har ont i ryggen,. FML. fuck allt. jag orkar inte. jävla skitliv. hur länge orkar man? for real?!

2 kommentarer:

San sa...

Vet inte vem, men var lätt en idiot.

Du är finast. Manson får rädda oss.

<3

MissPain sa...

manson will save us!