onsdag, januari 13, 2010

Last day

Idag var min sista dag på praktiken. Det känns så himla sad för jag har verkligen stormtrivts med Linda och hennes fikarumskollegor ^^
Men jag fick många varma kramar innan jag sa hejdå. Så jag tror och vet att de trivts bra med mig också.
Dem ville att jag skulle komma upp och fika med dem någon gång, och det gör jag ju så gärna.
Sedan hoppas jag verkligen att jag får göra min VFU där nu i vår. Jag hoppas verkligen!

På Måndag börjar introduktionen och sen på Onsdag börjar mina studier på riktigt. Kommer kännas lite halvt
jobbigt med tanke på att jag (förrutom praktiken) varit ganska lat av mig på senaste. Speciellt under jullovet.
Men vill man något så får man kämpa för det, jag om någon borde veta det.

Men nu ska jag nog ta och mysa ner mig i sängen med en film.
And for that matter, jag tror jag blivit lite kär.

Så äre

Inga kommentarer: