torsdag, januari 21, 2010

Hard work work

Idag var jag uppe vid 6.00 vilket inte var "hurra!" direkt. Men skulle skjutsa mamma till tåget. Hon är nämligen i Sthlm på kurs atm.
Men hon kommer hem imorgon så det blir bara en kort resa. Tur det! Känns alltid lika konstigt när mamma inte är hemma.

Efter att jag hade skjutsat henne så åkte jag hem och käkade frukost. Väckte lillasyster och sen var det in till stan igen.
Skjutsade bort lillasyster till skolan och sen var jag hos tandläkaren. Skulle fixa en tand som jag råkat bita sönder.
Självklart skulle de ju borra och sådant så jag fick bedövning. Och jag har blivit så jäkla nojjig över sprutor i munnen
sedan en "operation" jag gjorde i munnen då en tand vägrade komma ner för drygt 3,5 år sedan. Men jag blev lugnad och
det gick faktiskt jäkligt smidigt när det väl var gjort. Bara bedövningen som tog sin lilla tid att släppa, så läppen hängde
varken med när jag försökte prata eller dricka, haha!

Imorgon är det ett seminarie igen. Från halv11 till 12. Och jag och några till från min seminariegrupp ska vara
med i grupp 4 för att vår seminarielärare inte kunde komma ifrån sitt andra jobb! Så nu ska man "träffa" nya människor igen!
Känns lite sådär nervöst men vafan, det blir väl lika najs som förra gången får jag hoppas.

I helgen ska jag umgås med Emma om hon kommer hem :) Annars ska jag bara ta det lugnt, motionera och kanske plugga lite.
Nästa vecka blir det fika med bästa brudarna under en "pluggdejt", får se hur det slutar med den saken ;)
Sedan ska jag även på en annan dejt fast med Indy, fika lite och snacka skit, haha :)

Så är det atm.
juppjupp

Inga kommentarer: