fredag, januari 22, 2010

Hold on!

Jag blir alltid så orolig när det kommer till detta. Jag vet ibland inte vart jag ska ta vägen. Och det liksom bara sitter inuti
mig som en ond jävla demon och tar över totalt. Jag önskar verkligen att jag slapp oroa mig, att jag visste att allt skulle bli okej.
Men fan, det är alltid lika jävla oroande. Men vad som än händer så.. HOLD ON! Jag finns här hela vägen och ännu längre!
Jag tänker inte förlora dig, aldrig någonsin. Och denna gången tänker jag greppa så hårt att du aldrig någonsin kommer loss.
This time it's for real, både du och jag vet om det. Så släpp inte taget! Utan dig är jag inte mycket mer än någon utan mening.
Du gör så att mitt liv får en mening!

Hold on if you feel like letting go
hold on it gets better than you know
don't stop looking, you're one step closer
don't stop searching, it's not over
Hold on!

-

well, idag har det varit en ganska lugn dag. Först hade jag seminarie på morgonen. Sen var jag i stan med pappa.
Därefter var jag med Emma och på kvällen var jag och hämtade mamma på stationen :)
Imorgon blir det fika med Emma & Paulina, därefter ska vi åka och kolla på innebandymatch som min "lillkusin" har :)
Nästa vecka blir det fullt upp med plugg, dejter och så vidare.

Så äre

Inga kommentarer: